Om SUNDskolen

Skolen arbejder ud fra værdierne anerkendelsekreativitet og sundhed - en anerkendende tilgang, hvor relationer bygges på gensidig respekt og værdsættelse. Vi ser os selv som en inkluderende skole med plads til forskellighed. Vi lægger vægt på høj faglighed, sundhed og prioriterer sport og bevægelse.

En god arbejdsplads med et godt samarbejde og en god kemi blandt kolleger. Vi lægger vægt på teamsamarbejde, at hver enkelt tager ansvar for helheden. Desuden værner vi om at skabe et godt og velfungerende skole/hjem-samarbejde. Vi har en god og imødekommende omgangstone, hvor der er plads til humor. Trivsel er et vigtigt nøgleord både, når vi taler om personale og elever/forældre.

45-minutters lektioner, undervisningsobservation, dansk-, matematik- trivsels- og IT-vejledning, kvalificeret brobygning mellem dagtilbud og skole, røgfri skole, FLEXIBEL tilrettelæggelse af arbejdstiden, mentorordning til nyansatte – er nogle af de ting, der sætter rammen om vores skole.

mosaik